نائب رئیس هیأت بدنسازی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی چهار روزه I.F.B.B در کرمانشاه 

رئیس پاورلیفتینگ لیگ کشور و نائب رئیس کمیته I.F.B.B در غرب کشور گفت: مدت زمان برگزاری دوره آموزشی I.F.B.B در استان کرمانشاه چهار روز است.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳ 12 September 2024
 وحید ذوالقدر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، ضمن تقدیر از ریاست فدراسیون بدنسازی بابت صدور مجوز برای برگزاری کلاسهای I.F.B.B در استان کرمانشاه، اظهار کرد: دوره‌های مربیگری بین المللی بدنسازی از سال ۲۰۲۲ در کشورهای همسایه مانند امارات و ترکیه و کشورهای اروپایی برگزار می‌شد که برای کشور ما بار هزینه‌ای بالایی داشت.
 
وی افزود: در سال ۲۰۱۴ مدرکم را از کشور امارات کسب کردم و در حدود ۲۰۰۰ میلیون ریال هزینه بابت ایاب و ذهاب، هتل و دوره‌ام پرداخت کردم، ولی ما با یک دهم این هزینه دوره را به استان کرمانشاه آوردیم تا هم سطح‌مان بالا برود و هم افراد بتوانند مدرک کسب کنند.
 
رئیس پاورلیفتینگ لیک کشور و نائب رئیس کمیته I.F.B.B در غرب کشور تصریح کرد: فدراسیون بدنسازی نماینده I.F.B.B در غرب کشور است و دوره‌های مربیگری را مسابقات بدنسازی برگزار می‌کند، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با این سازمان قرارداد دارد.
 
ذوالقدر تشریح کرد: مدت زمان آموزش این دوره چهار روزه است و تدریس آن توسط مربیان درجه یک، دانشجویان دکترا و افرادی با داشتن مدرک کارشناسی ارشد بین‌المللی انجام می‌شود.
 
وی همچنین یادآور شد: مدرک دوره در ۲۰۵ کشور دنیا دارای اعتبار است و افرادی که قصد مهاجرت دارند با داشتن این مدرک به راحتی مشغول به فعالیت می‌شوند.
 
وی اضافه کرد: I.F.B.B یک موسسه بین‌المللی آموزشی است که توسط فدراسیون بین‌المللی فیتنس و پرورش اندام تأسیس شده و این بدان معنا است که دوره‌های آموزشی آن از اعتبار بین‌المللی برخوردار هستند.
 
ذوالقدر عنوان کرد: افرادی که این مدرک را کسب می‌کنند به عنوان یک شاخص از توانمندی و دانش فرد در زمینه بدنسازی و فیتنس شناخته شده و در بازار کار برای فرد مفید است.
 
وی ادامه داد: فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام I.F.B.B از سوی سازمان‌های بزرگ و معتبر ورزشی شناخته شده و بدون شک همه فعالیت‌های مرکز آکادمی آن در ایران نیز زیر نظر فدراسیون جهانی قرار می‌گیرد.
 
ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون بدنسازی در بخش آموزشی بین فدراسیون‌های ورزشی پیشرو بوده، اما همیشه باید خود را به روز کرده و در راه پیشرفت قدم برداریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار